poniedziałek, 8 maja 2017

Poduszka z laleczką

Ostatnio pojawiam się bardzo często, bo dużo nowych rzeczy u mnie powstaje. Kończę jedną rzecz i zabieram się za drugą. Wykorzystuje każdą wolną chwilę, których niestety nie mam za dużo. Chciałabym wam pokazać poduszeczkę uszytą do mojej malutkiej siostrzenicy. Myślę że jej się spodoba. Skorzystałam z pomysłu przedstawionego w książce Debbie Shore "Half yard kids" Książka zawiera kilka rewelacyjnych projektów dla dzieci.
Recently I upload here very often because I create a lot of new things. When I finish making one thing, I start another one. I am spending all my free time, which is limited, on all my work. This time I would like to show you a cushion sewn for my little niece. I think she will like it. I used the idea presented in Debbie Shore's book "Half yard kids". This book contains some excellent projects for children.







Teraz muszę uszyć kolejną ale w wersji dla chłopca dla jej starszego brata.
Now I have to sew another pillow, but this time it will be a boy's version, for her older brother.





20 komentarzy:

Joanna Grabek pisze...

Ale super pomysł, takie dwa w jednym - i maskotka i podusia :)

Małgorzata Gogolin pisze...

Mi też ten pomysł się bardzo spodobał dlatego zrobiłam tą poduszeczkę :)

Emilia handmade pisze...

Cudowna podusia :) I do przytulania i do zabawy :) Świetny pomysł

Kijankowo Monika pisze...

Cudna :)

Małgorzata Gogolin pisze...

:)

Małgorzata Gogolin pisze...

Dziękuje :)

skrawek tęczy pisze...

Prześliczna podusia! Cudna! Bardzo, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam gorąco:)

Małgorzata Gogolin pisze...

:)

Kufer Inspiracji pisze...

No świetnie wyszła :) Ale jesteś pomysłowa :) Buziaki :)

Małgorzata Gogolin pisze...

Muszę przyznać bez bicia że pomysł nie mój, ale wykonanie i dobranie kolorów już tak :)

Renata pisze...

Ale cudna! Wspaniały pomysł na przytulankę! Pozdrawiam serdecznie.

Małgorzata Gogolin pisze...

Już niedługo będzie przytulana przez moją malutką siostrzenicę, jestem ciekawa jak na nią zareaguję :)

biala szafka agi pisze...

Ale fajna :D

Małgorzata Gogolin pisze...

Dziękuję :)

Kinia Pracownia K&A pisze...

Ojej, ale cudna!!!:)

blogerzaby pisze...

Urocza :)

Małgorzata Gogolin pisze...

Dziękuję :)

Małgorzata Gogolin pisze...

:)

Justyna K. pisze...

Super :) taka radosna i wesoła, fantastyczna. Podoba mi się pomysł połączenia poduszki i przytulanki :)

Małgorzata Gogolin pisze...

:)